یکی از پر بحثترین دغدغه های مدیران سایتها در بخش سئو بحث لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ می باشد .

 

خرید بک لینک خوب افزایش بکلینک

 

بک لینک در دانش نامه ازاد ویکی پدیا اینگونه تعریف شده است “بک لینک به عنوان لینک هایی شناخته میشود که هر صفحه در وب به وب سایت و یا یک صفحه ی مخصوص فرستاده شود. بک لینک میتواند از یک وب سایت باشد و یا یک دابرکتوری

سایت  بکلینک (Backlink) را با مثال تعریف کنید:

بک لینک  و یا در زبان اصلی خود Backlink به معنای پیوندهای پشتوانه است. به عبارت ساده تر بک لینک عبارت است از لینک سایت شما در سایر سایت ها و وبلاگها.

شما احتمالا روزانه چندین بار از گوگل  سایت ها را بر اساس اعتبار آنها در دنیای وب مرتب می کند و مهمترین راه برای اینکه گوگل بداند کدام سایت دارای اعتبار و اهمیت بیشتری نسبت به سایرین هست نگاه به عواملی از جمله تعداد بک لینک های سایت ها می کند. بنابر این با خرید بک لینک رتبه شما به نسبت رقبای شما در نتایج جستجو بالاتر رفته و می توانید ورودی بیشتری از نتایج جستجوی گوگل دریافت کنید.

به نظر من٬ بک‌لینک یعنی لینک‌هایی که یک سایت دیگر به سایت شما می‌دهد و یا شما با استراتژی‌های خاصی که برخی از آنها را در بخش لینک بیلدینگ یک ادمین می‌توانید ببینید٬ می‌گیرید. حالا این بک‌لینک ها می‌توانند از سایت‌های مرتبط و غیرمرتبط باشند و یا تاثیر مثبتی بر روی سایتتان داشته باشند و یا حتی باعث افت رتبه آن شوند.

بی شک خرید بک لینک باعث افزایش اعتبار شما نزد گوگل می شود .

مشخصه های بک لینک خوب و بد چیست؟

در یک کلام میتوان گفت لینکی که شما درخواست گذاشتن آنرا کرده باشید لینک خراب و لینکی که کاربران به میل خود میگزارند لینک خوب گفته میشود. چرا؟ زیرا زمانی که شما جهت گذاشتن لینک خود پول پرداخت میکنید توقع دارید که لینک شما در تمام صفحات نمایش داده شود، کلمه کلیدی مهم سایت شما لینک شود، Dofollow باشد و … پس از مشخصه های لینک بد میتوان به:

شایان ذکر است اگر در موارد فوق لینک شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی رتبه سایت شما نخواهد دید.


بک لینک Nofollow و Dofollow چیست؟

لینکهای Nofollow لینک هایی است که در rel آن مقدار Nofollow باشد، مانند

<a href=”http://tehd.ir” rel=”nofollow”>تهران دیزاین</a>

زمانی که شما لینک سایتی را به این حالت قرار دهید، روبات گوگل از شکستن پیج رنک شما بر روی این لینک خروجی جلوگیری میکند و به راحتی میتوانید تبلیغات متنی به صورت نوفالو در سایت خود قرار دهید. و اما لینکهای Dofollow یا Follow… این مورد برعکس نوفالو است؛ اگر لینکی مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow یا Follow است و نیاز نیست مقدار Dofollow و Follow را در rel قرار دهید.


تبادل لینک جهت ازیاد بک لینک توصیه میگردد؟

اگر به صورت Nofollow نباشد، امکان بروز مشکل به احتمال قوی است ولی اگر طرفین لینکها را به صورت نوفالو قرار بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد.

یک پاسخ به “خرید بک لینک لینک بیلدینگ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس