پورتال سازمانی تهران دیزاین

طراحی پورتال سازمانی در تهران دیزاین با هدف تحقق و بهبود کسب و کارهای آنلاین بر اساس آخرین استانداردها و جدیدترین فناوری های روز توسط متخصصین باتجربه طراحی سایت تهران دیزاین انجام میشود. سرعت پایدار، امنیت بالا، قابلیت های پیشرفته و برنامه ساز قدرتمند، چهار مولفه بارز و منحصر بفرد پرتال سازمانی و سامانه های خدمات الکترونیکی تهران دیزاین هستند و مفتخریم که بهترین شرکت های مطرح ایرانی و خارجی بسیاری از نهادها، دانشگاه ها و سازمان های دولتی جزو مشتریان ما هستند. علاوه بر تدارک دیدن امکانات یکپارچه قابل توسعه در طراحی پورتال سازمانی تهران دیزاین مانند سیستم مدیریت محتوا، سیستم مدیریت فرآیندهای سازمان و گردش کار، موتور برنامه ساز و فرم ساز قدرتمند، سیستم گزارش ساز، ارتباط با وب سرویس ها، فروشگاه الکترونیک و دیگر فناوری های روز دنیا در پورتال سازمانی تهران دیزاین، در بحث امنیتی پرتال نیز تدابیر و رویکردهای ویژه ای در طراحی پورتال سازمانی در نظر گرفته شده است که موجب شده پورتال های طراحی شده تهران دیزاین علاوه بر برخورداری از امکانات پیشرفته، در برابر حملات سایبری نیز مقاومت بسیار تحسین برانگیزی از خود نشان دهد.

پورتال سازمانی چیست؟

پورتال سازمانی راهی است برای ارائه خدمات سازمان و ایجاد مدیریت چندگانه براطلاعات یکپارچه و در اختیار گذاشتن این اطلاعات با جمعیتی از پرسنل و کاربران در مکان های جغرافیایی مختلف. طراحی پورتال سازمانی یک راهکار برای ارائه بهتر خدمات سازمان‌ ها می‌باشد.با طراحی پورتال شرکتی یا پورتال سازمانی، می توانید مشتریان بیشتری در بازار آنلاین کسب و کار خود جذب نموده و درآمد خود را افزایش دهید. هر پورتال سازمانی بر پایه ۴ اصل می‌تواند بهترین خدمات را ارائه دهد:
۱. انطباق‌پذیری
۲. خصوصی‌سازی
۳. یکپارچگی
۴. پشتیبانی از انجمن‌ها

تفاوت پورتال با سایت در چیست؟ فرق پورتال با وب سایت در کجاست؟

به همه سایت های اینترنتی وب سایت می گویند. اما اگر سایتی علاوه بر کارکردهای معمول، به عنوان گیت ورودی، دسترسی مخاطبان به سایت ها و سامانه های متعدد وابسته را آسان و نظام دهی کرد ،به آن پورتال میگویند.در واقع پورتال یک سایت جامع است که دسترسی به طیف وسیعی از خدمات را در خود جای داده. دقت داشته باشید بسیاری از ابزارهایی که از طریق پورتال به آن ها دسترسی پیدا می کنیم الزاما در درون خود پورتال تعریف نشده اند. بلکه پرتال صرفا به شکل یک واسطه عمل میکند تا کاربران را به سیستم های مربوطه وصل کند.


خصوصی سازی

در خصوصی‌سازی پورتال سازمانی (Portal)، کارشناسان شرکت طراحی پورتال تهران دیزاین به بررسی جزئیات RFP می‌پردازندRFP به معنی درخواست طرح پیشنهادی می‌باشد. در طرح پیشنهادی، درخواست‌ها و نیازهای کارفرما ازنظر فنی بررسی می شود و به صورت مکتوب درقالب یک طرح پیشنهادی از طرف شرکت طراحی پورتال تهران دیزاین ارائه می‌شود.سازمان‌ها می‌توانند پورتال‌ مد نظرخود را خصوصی‌سازی و سفارشی سازی کنند و ماژول‌های لازم را بربستر پورتال توسعه دهند.

پورتال سازمانی برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

شرکت‌های بزرگ برای جذب و اشتراک گذاری منابع اطلاعاتی با کارمندان، مدیران، مشتریان، تامین‌کنندگان، واسطه‌ها، سهامداران و دیگر واحدهای وابسطه به شرکت نیاز دارند از پورتال(PORTAL) استفاده کنند. برای هر کاربر با توجه به ماهیت فعالیتش در پورتال سطوح مختلف دسترسی تعریف می‌شود و بدین شکل مدیریت دسترسی به آسانی امکان‌پذیر است.
حال بع این صورت طراحی پورتال سازمانی می‌توانید دسترسی به اطلاعات را سرعت ببخشید. امنیت داده را بالا برده و بروکراسی را در سازمان خود کم کنید و همچنین ارتباطات بخش‌های مختلف سازمان را گسترش دهید و در نهایت با ارزیابی فرآیندهای انجام شده در هر بخش می‌توانید شاهد بهبود عملکرد و کارآیی سازمان باشید و اثر بخشی سازمان را بالا ببرید.
اثر بخشی زمانی مشخص می‌شود که نتیجه ارزیابی به شما اعلام می‌کند که زمان و هزینه ای که صرف کرده‌اید در نهایت ضعف های سازمان را جبران کرده است.

مزایای طراحی پورتال

استفاده از پرتال برای شخص یا سازمان مزایای زیادی داراست ، که به بخشی از آن اشاره می‌کنیم:

1.کاهش هزینه ها

2.افزایش تعامل کاربران و در نتیجه افزایش بهره وری ، فروش و درآمد

3.افزایش تعداد کاربران و مشتریان

4.دسترسی آسان به اطلاعات

5.امنیت بالای اطلاعات

6.دسترسی آسان و 24 ساعته کاربران به خدمات و غیره

قیمت طراحی سایت پورتال

یکی ازاصلی ترین سوالات کاربران به هنگام طراحی سایت هزینه انجام خدمات است . با توجه به اینکه امکانات و نوع پورتالمورد نظر شما میتواند نقش مهمی در زمان و هزینه پیاده سازی آن داشته باشد ، پس از دریافت اطلاعات از کارفرما می‌توان شرایط دقیق انجام پروژه را مشخص نمود.شما می‌توانید همین حالا برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی گروه طراحی سایت تهران دیزاین در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس