سئو کلاه سیاه چیست؟

SEO کلاه سیاه عملی در برابر رهنمودهای موتور جستجو است که برای بدست آوردن رتبه بندی سایت در نتایج جستجو استفاده می شود. این شگردهای غیراخلاقی برای جستجوگر حل نمی شود و غالباً به مجازات موتورهای جستجو ختم می شود. تکنیک های کلاه سیاه شامل پر کردن کلمات کلیدی ، پوشاندن لباس و استفاده از شبکه های پیوند خصوصی است.

حضور در نتایج جستجو برای رشد تجارت بسیار حیاتی است ، اما یک روش درست و غلط برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. هنر تاریک سئو کلاه سیاه روش اشتباهی است. SEO کلاه سیاه به جای حل کردن برای کاربر ، به دنبال الگوریتم های موتور جستجوی بازی است. به جای کسب حق رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتور جستجو ، کلاه سیاه SEO از روشهای سایه ای برای رسیدن شما به آنجا استفاده می کند. استفاده مداوم از تکنیک های جستجوگرها برای کلاه سیاه احتمالاً به حضور شما در موتورهای جستجو آسیب می رساند تا بهبود آن. وب سایت خود را با SEO فنی موثر بهبود بخشید. با انجام این حسابرسی شروع کنید. 

اگر در فضای جستجو تازه وارد هستید ، هدف موتورهای جستجو مانند Google ارائه بهترین نتیجه در هنگام تکمیل جستجو توسط کسی است. آنها می خواهند افراد تجربه جستجوی عالی داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که نتایج ارائه شده شامل هرزنامه نیست. آنها این کار را به طور خودکار از طریق الگوریتم ها یا اقدامات دستی انجام می دهند که هدف آنها شناسایی و مجازات افرادی است که در SEO کلاه سیاه استفاده می کنند.

الگوریتم های موتور جستجو با گذشت زمان پیچیده تر شده اند ، به همین دلیل شما باید از SEO کلاه سیاه به هر قیمتی جلوگیری کنید. SEO کلاه سفید روش بسیار بهتری برای انجام بهینه سازی موتور جستجو است. این یک رویکرد اخلاقی تر است که از قوانین و دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کند. SEO کلاه سفید شامل ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کاربری بهتر بهتر برای افرادی است که از سایت شما بازدید می کنند.

سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید

سئو کلاه سیاه مغایر با دستورالعمل های تنظیم شده توسط موتورهای جستجو است و آنها را برای کسب رتبه های بالاتر دستکاری می کند. این می تواند منجر به پاک شدن کامل از نتایج جستجو یا به دست آوردن موقعیت کمتری شود. سئو کلاه سفید با ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کاربری خوب ، روشی اخلاقی برای انجام سئو است.

این مقاله توضیح می دهد که تکنیک های SEO کلاه سیاه شامل چه مواردی است بنابراین می توانید هنگام طراحی استراتژی جستجوی ارگانیک خود از آنها جلوگیری کنید.

تکنیک های کلاه سیاه در سئو

پر کردن کلمات کلیدی

پر کردن کلمات کلیدی به روش پر کردن محتوای شما با کلمات کلیدی بی ربط در تلاش برای دستکاری در مکان قرارگیری صفحه در صفحات نتایج جستجو اشاره دارد. افزودن تغییرات متنوع از کلمات کلیدی در جایی که هیچ ارزشی ندارند ، تجربه بدی را برای کاربران ایجاد می کند. همچنین ممکن است باعث شود صفحه شما از نظر سeriesالات بی ربط رتبه بندی شود.

Google پر کردن کلمات کلیدی را به شرح زیر توضیح می دهد:

  • لیست شماره های تلفن بدون ارزش افزوده قابل توجه.
  • بلوک متن شهرها و ایالات که یک صفحه وب در تلاش است برای آنها رتبه بندی کند
  • تکرار کلمات یا عبارات مشابه به قدری زیاد که غیر طبیعی به نظر می رسد.

در اینجا مثالی از پر کردن کلمات کلیدی برای وب سایتی که نرم افزار بازاریابی خارج از کشور می فروشد آورده شده است:

“ما در کار فروش نرم افزار بازاریابی خارج از کشور هستیم . نرم افزار بازاریابی خارج از کشور همان چیزی است که ما می فروشیم. اگر به فکر تهیه نرم افزار بازاریابی خارج از کشور هستید با یکی از مشاوران نرم افزار بازاریابی خارج از من تماس بگیرید . “

فکر می کنم موافق باشید ، به نظر می رسد یک رکورد شکسته است. تشخیص آن بسیار آسان است و Google قادر خواهد بود بگوید که این محتوا غیر طبیعی به نظر می رسد.

شما ممکن است این شوخی را شنیده باشید که “یک نویسنده SEO در یک بار ، گریل ، میخانه ، خانه عمومی ، ایرلندی ، متصدی بار ، نوشیدنی ، آبجو ، شراب ، مشروبات الکلی … قدم می گذارد.” این شوخی در مورد پر کردن کلمات کلیدی است و نمونه کامل دیگری از این عمل است. کلمات همه به یکدیگر شبیه هستند ، اما هیچ ارزشی ندارند زیرا حتی جمله ای را رشته ای نمی کنند.

می توانید برای پیدا کردن اینکه افراد به دنبال چه چیزی هستند ، تحقیق در مورد کلید واژه ها را انجام دهند اما استفاده بیش از حد از این کلمات کلیدی در محتوای شما ایده خوبی نیست. به جای پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی بی ربط ، بر ایجاد محتوای مفید تمرکز کنید و روی موضوعات بیش از کلمات کلیدی تمرکز کنید .

پوشاندن

پوشاندن شامل نمایش یک محتوا به کاربران و محتوای متفاوت به موتورهای جستجو است. وب سایت هایی که سئو کلاه سیاه را تمرین می کنند این کار را انجام می دهند تا رتبه بندی محتوا را برای اصطلاحات مختلف به محتوای آنها بی ربط کنند. وب سایت های هرزنامه اغلب این کار را انجام می دهند تا از ربات موتور جستجو در یافتن محتوای هرزنامه ای که به کاربران ارائه می دهند ، جلوگیری کنند.

متناسب کردن محتوای شما با گروههای مختلف کاربران قابل قبول است. به عنوان مثال ، ممکن است هنگام بازدید شخصی از یک دستگاه تلفن همراه ، اندازه وب سایت خود را کوچک کنید. همچنین ممکن است زبان یک صفحه را براساس کشوری که شخصی از آن بازدید می کند تغییر دهید. ناشری مانند Forbes یا Inc ممکن است برای تأمین بودجه محتوای خود ، تبلیغاتی را که در یک صفحه نمایش داده می شوند تغییر دهد. این نمونه ها کاملاً قابل قبول است. به شرطی که فقط محتوای ظاهر شده برای خزنده های موتور جستجو را تغییر ندهید.

در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی برای تعیین آنچه قابل قبول است و چه چیزی نیست ، بهترین توصیه من این است که از خود بپرسید ، آیا کاری که قصد انجام آن را دارید برای کاربر حل می کند؟ اگر چنین باشد ، پس قابل قبول است. شما باید با ربات های موتور جستجو که سایت شما را خزنده می کنند همانند سایر کاربران رفتار کنید.

اگر کنجکاو هستید که بدانید Google چگونه وب سایت شما را می بیند می توانید از واکشی به عنوان ابزار Google استفاده کنید و این را با آنچه کاربران می بینند مقایسه کنید.

ریدایرکت های اب زیر کاه

هدایت مجدد شامل ارسال شخصی به نشانی اینترنتی متفاوت از روشی است که در ابتدا روی آن کلیک کرده است. SEO کلاه سیاه از هدایت هایی خارج از هدف مورد نظر خود استفاده می کند. در همان خطوط cloaking ، این ممکن است شامل هدایت خزنده موتور جستجو به یک صفحه و سایر کاربران به صفحه دیگری باشد.

مثال دیگر هدایت یک صفحه کاملاً معتبر با تعداد زیادی بک لینک به صفحه بی ربط دیگر است ، فقط به منظور تقویت موقعیت آن در نتایج جستجو. تغییر مسیر 301 اکثر اختیارات را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کند. این بدان معنی است که شخصی که کلاه سیاه جستجو می کند می تواند از هدایت ها فقط به منظور دستکاری نتایج جستجو استفاده کند.

تغییر مسیرها فقط باید برای هدفی که طراحی شده اند استفاده شوند. این ممکن است در صورت تغییر دامنه وب سایت یا تلفیق دو قسمت از محتوا باشد. همچنین استفاده از JavaScript برای هدایت مجدد کاربران در برخی موارد ، قابل قبول است. به عنوان مثال ، LinkedIn هنگام ورود به سیستم شما را به نمایه کامل شخصی هدایت می کند ، نه اینکه هنگام ورود به سیستم نسخه عمومی نمایه کاربران را به شما نشان دهد. از طرف دیگر ، باید از هدایت های اب زیر کاه خودداری کنید. آنها دستورالعملهای موتورهای جستجو مانند Google و Yandex را نقض می کنند.

محتوای بی کیفیت

محتوای بی کیفیت که برای جستجوگر هیچ ارزشی ندارد نیز روشی متداول در سئو کلاه سیاه است. این شامل محتوای خراشیده شده از وب سایت دیگر یا توسط یک ربات یا یک شخص است. در برهه ای از زمان موتورهای جستجو مانند Google در تشخیص محتوای کپی شده از وب سایت های دیگر مهارت کافی نداشتند. به روز رسانی گوگل پاندا در سال 2011 این مسئله حل شود. بسیاری از سایت ها با محتوای تکراری در رتبه بندی جستجو ضربه فوری گرفتند. از آن زمان ، گوگل در شناخت محتوای تکراری و بی کیفیت بسیار بهتر شده است.

افزودن کلمات کلیدی نامرئی به محتوای شما نیز یک کار ممنوع است. برخی از وب سایت هایی که به SEO کلاه سیاه می پردازند این کار را با رنگ آمیزی متن با پس زمینه صفحه انجام می دهند. این بدان معناست که صفحه ممکن است در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی نامرئی نشان داده شود ، حتی اگر محتوای قابل روشی در مورد آنها در صفحه وجود نداشته باشد. هنگامی که یک کاربر بر روی نتیجه کلیک می کند و فکر می کند در مورد موضوعی است که جستجو کرده است ، هیچ محتوای مورد نظر خود را پیدا نمی کند زیرا کلمات کلیدی نامرئی هستند اگر برای کاربر در حال حل مشکل هستید ، نیازی به پنهان کردن محتوا در وب سایت شما نخواهد بود.

“طعمه و سوئیچ” کلاه سیاه دیگری است که موتورهای جستجو را گمراه می کند. این شامل ایجاد محتوا پیرامون موضوعی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید. وقتی صفحه نتایج این موضوع را رتبه بندی کرد ، محتوا برای چیز دیگری عوض می شود. این یک تجربه منفی برای جستجوگران ایجاد می کند زیرا محتوایی که آنها برای دیدن دیگر کلیک نمی کنند. این روشها کاربران و موتورهای جستجو را فریب می دهد و روش خوبی برای انجام سئو نیست.

نوشتن محتوای اصلی و با کیفیت بخش مهمی از سئو کلاه سفید است. نه تنها برای جلوگیری از مجازات موتورهای جستجو لازم است ، بلکه وب سایت شما را نیز متمایز می کند. ایجاد محتوای با کیفیت بالا باعث اعتماد به نفس مخاطبان شما می شود و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

پیوندهای پولی

موتورهای جستجوگر مانند Google خرید و فروش پیوندها را به شدت ممنوع می کنند. آنها در وب سایت خود عنوان کرده اند که “هر پیوندی که برای دستکاری PageRank یا رتبه بندی یک سایت در نتایج جستجوی Google در نظر گرفته شده باشد ، ممکن است بخشی از یک طرح پیوند و نقض دستورالعمل های مدیر وب Google باشد .” این شامل ارسال محصولات رایگان وب سایت در ازای دریافت لینک است. اگر مطمئن نیستید که مبادله قابل قبول چیست ، مت کاتس ، رئیس سابق تیم وب اسپم Google توصیه می کند که به دستورالعمل های FTC مراجعه کنید.

برای پیوند دادن به مطالب خود باید از پرداخت هر سایت دیگری خودداری کنید. گوگل از کاربران می خواهد که در مورد مواردی که مردم لینک ها را می خرند یا می فروشند به آنها بگویید . آنها اظهار داشتند که پس از تشخیص این عمل ، خریدار و فروشنده پیوندها را جریمه خواهند کرد.

اگر این لینک را خریداری کرده اید بدون اینکه متوجه شوید این یک تاکتیک SEO کلاه سیاه است ، باید آنها را در اسرع وقت بردارید. اگر نمی توانید برای حذف پیوندها از طریق وب مسترها استفاده کنید ، می توانید از ابزار disavow links استفاده کنید. این به Google می گوید هنگام محاسبه Pagerank شما از پیوندهای پرداختی چشم پوشی کند.

سو Ab استفاده از داده های ساختار یافته / قطعه های غنی

داده های ساختاری به عنوان قطعه های غنی و طرحواره نیز شناخته می شوند. به شما امکان می دهد نحوه نمایش محتوای خود را در صفحات نتایج موتور جستجو تغییر دهید. این باعث می شود محتوای شما از رقبا متمایز شود و همچنین به شما املاک و مستغلات بیشتری در صفحات نتایج می دهد. شما می توانید داده های ساخت یافته را به صفحه ای که پادکست ، دستور العمل ، کتاب را در میان محصولات و خدمات دیگر نشان می دهد ، اضافه کنید. بررسی نشانه گذاری طرح احتمالاً یکی از محبوب ترین انواع داده های ساخت یافته است.

SEO کلاه سیاه شامل ارائه اطلاعات نادرست در داده های ساخت یافته برای گول زدن موتورهای جستجو و کاربران است. به عنوان مثال ، شخصی که blackhat SEO را انجام می دهد ممکن است به خود پنج ستاره از یک سایت بررسی جعلی اعطا کند و داده های ساختاری اضافه کند تا در صفحات نتایج جستجو برجسته شوند. این یک روش بسیار خطرناک است زیرا موتورهای جستجو مانند Google کاربران را به گزارش سو reportاستفاده از وب سایت ها از داده های ساخت یافته تشویق می کند .

این نباید شما را از ثبت اطلاعات دقیق و درست در صفحات وب خود منصرف کند. در واقع ، من به شدت توصیه می کنم داده های ساخت یافته را به روش کلاه سفید اضافه کنید. ما علامت گذاری بررسی را به صفحات محصول HubSpot اضافه کردیم و شاهد افزایش 10 درصدی کلیک بر روی این صفحات بودیم.

اگر اطلاعات صحیحی ارائه دهید که برای کاربران مفید باشد ، دیگر جای نگرانی نیستید. Google قوانین مربوط به افزودن داده های ساخت یافته به وب سایت شما را مستند کرده و همچنین از یک ابزار مفید برای آزمایش داده های ساخت یافته شما برخوردار است.

نظرات وبلاگ هرزنامه

همانطور که از نامش پیداست ، این روش کلاه سیاه شامل پیوند به وب سایت شما در نظرات وبلاگ است. امروزه این عمل کمتر اتفاق می افتد زیرا موتورهای جستجوگر مانند Google الگوریتم خود را برای تخفیف هرگونه پیوند در نظرات وبلاگ به روز می کنند . بیشتر وبلاگهای معتبر اکنون پیوندها را در نظرات وبلاگ به طور پیش فرض غیرفعال می کنند. این بدان معناست که موتورهای جستجو مانند Google پیوند را دنبال نمی کنند و پیوند نیز از هیچ مرجعی عبور نمی کند.

با وجود کاهش تعداد افرادی که در این عمل مشارکت دارند ، هنوز تعداد زیادی از افراد در وبلاگ تبلیغاتی Fiverr در مورد خدمات نظرات می یابند . اظهار نظر در وبلاگ ، با پیوند به وب سایت شما راهی ناخواسته برای دریافت پیوند به وب سایت شماست و ما اکیداً توصیه می کنیم از انجام این کار خودداری کنید.

اگر صاحب یک نشریه ، تالار گفتگو یا انجمن هستید که به شما اجازه می دهد نظرات خود را ارائه دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که بخش نظرات شما توسط ربات ها یا افراد اسپم نمی شود. موتورهای جستجو مانند Google صفحات حاوی هرزنامه را از نتایج جستجو تنزل داده یا به طور کامل حذف می کنند. استفاده از ابزارهای ضد هرزنامه مانند ابزار reCAPTCHA رایگان Google یکی از راه های کاهش خطر محتوای تولید شده توسط کاربر هرزنامه است.

مزارع را پیوند دهید

لینک مزرعه یک وب سایت یا مجموعه ای از وب سایت ها است که فقط به منظور ایجاد لینک ایجاد شده است. هر وب سایت به سایت یا سایت هایی که می خواهند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند لینک می شود. موتورهای جستجو از طریق سایر عوامل ، با مشاهده تعداد پیوندهایی که به وب سایت اشاره می کنند ، وب سایت ها را رتبه بندی می کنند. سئو کلاه سیاه با استفاده از لینک مزارع برای افزایش تعداد بک لینک های سایت خاص از این سو this استفاده می کند.

مزارع پیوند اغلب محتوای بی کیفیت و پیوندهای زیادی دارند. پیوندها معمولاً حاوی کلمه کلیدی مورد نظرشان برای رتبه بندی سایت در متن لنگر هستند. موتورهای جستجوگر مانند Google به راحتی می توانند مزارع پیوند را تشخیص دهند و از استفاده از آنها باید خودداری شود. در عوض ، شما باید از روشهای SEO کلاه سفید مانند ایجاد محتوای شگفت انگیز ، نمودارها ، داده ها ، مصاحبه ها یا هر محتوای دیگری استفاده کنید که به شما امکان می دهد به مرور زمان بک لینک بگیرید.

شبکه های وبلاگ خصوصی

شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) دسته ای از وب سایت های معتبر است که فقط برای ایجاد لینک استفاده می شود. اینها از نظر مزارع پیوندی از این نظر که هر دو هدف مبالغه کردن در تعداد پیوندهای اشاره به یک وب سایت هستند ، مشابه هستند. هر سایت PBN به سایتی پیوند دارد که می خواهد در نتایج جستجو تقویت کند اما به یکدیگر پیوند نمی دهد.

سئوکاران کلاه سیاه که مایل به ایجاد یک شبکه خصوصی هستند به طور معمول دامنه های منقضی شده ای را که قبلاً اختیارات خود را ایجاد کرده اند ، خریداری می کنند. آنها محتواهایی مشابه آنچه قبلاً در دامنه در انقضا وجود داشته است را می نویسند و پیوندهایی را به سایت خود اضافه می کنند. آنها امیدوارند که موتورهای جستجو متوجه نشوند که شبکه ای از وب سایت ها را کنترل می کنند و وب سایت اصلی خود را در نتایج جستجو بالاتر می برند.

موتورهای جستجو در شناسایی PBN ها هوشمندانه عمل کرده اند و اگر از PBN برای بهبود حضور در جستجوی خود استفاده می کنید ، ممکن است سایت شما با مجازات شدیدی مواجه شود. به جای تلاش برای چرخاندن وب سایت های جعلی ، ایجاد محتوای با کیفیت در دامنه خودتان است. نگه داشتن محتوای خود زیر یک سقف به معنای معتبر بودن سایت شما است زیرا همه به دامنه یک پیوند می خورند.

نمونه هایی از سئو کلاه سیاه

طعمه و سوئیچ Groupon

گروپون توسط تورهای جامع سانفرانسیسکو به انجام طعمه و سوئیچ متهم شد . این شرکت تور تبلیغاتی را با Groupon برگزار کرد اما وب سایت کوپن مدت ها پس از پایان تبلیغات خود در Google همچنان تبلیغ می کرد. هنگامی که جستجوگران بر روی صفحه Groupon کلیک می کردند ، تخفیفی برای یافتن محتوا وجود نداشت. این طعمه و سوئیچ در تبلیغات PPC اتفاق افتاده است اما اغلب روی نتایج ارگانیک نیز اتفاق می افتد.

پیوندهای کلاه سیاه JC Penney

تعداد زیادی کلمات کلیدی از “شلوار جین لاغر” تا “دکوراسیون منزل” JC Penney در بالای نتایج جستجو قرار گرفت . عملکرد استثنایی خرده فروش در نتایج جستجو کاملاً در فصل تعطیلات به موقع بود. این عملکرد برجسته در نتایج جستجو به لطف تکنیک های ایجاد پیوند SEO در کلاه سیاه بود که در زیر رادار گوگل قرار گرفتند.

کمی بیش از 2000 بک لینک توسط داگ پیرس کشف شد . این پیوندها حاوی متن لنگر با کلمات کلیدی بود که JC Penney می خواست برای موتورهای جستجو رتبه بندی کند. بسیاری از پیوندها در وب سایت های بدون ارتباط با JC Penney یافت شد. موضوعات این وب سایت ها از کازینو گرفته تا ماشین متفاوت بود. JC Penney هیچگونه مسئولیتی در قبال پیوندهایی که در مصاحبه با نیویورک تایمز پیدا شده بود ، بر عهده نگرفت .

گوگل تأیید کرد که اقدامات JC Penney مغایر با دستورالعمل های مدیر وب آنها بوده و فاش کرده است که آنها در سه مورد قبلی نیز دستورالعمل های مدیر وب سایت را نقض کرده اند. جی سی پننی جریمه گوگل را دریافت کرد که باعث شد آنها به عبارتی مانند “مبلمان اتاق نشیمن” نزدیک به هفتاد موقعیت در Google سقوط کنند.

هرزنامه تولید شده توسط Sprint

در سال 2013 کاربری به نام Redleg x3 در تالار گفتگوی Webmaster Central گوگل با توضیح Sprint اعلان اخطار Google درباره هرزنامه تولید شده توسط کاربر در وب سایت خود را دریافت کرد. مت کاتس از گوگل در مورد این موضوع اظهار داشت که می تواند ببیند اکثر نامه های هرزنامه از وب سایت حذف شده اند. وی توضیح داد که این شرکت باید “… سعی کنید هرزنامه را کمی سریعتر بگیرید یا ببینید آیا راههایی وجود دارد که ارسال هرزنامه برای پیامبران در صفحات انجمن را برای کمی مشکل تر می کند.”

پیوندهای فروش Forbes

شخصی که به نظر می رسد از فوربس است و در تالار گفتمان Google Webmaster Central ارسال شده است و به دنبال اخطار نقض پیوند است. در این اطلاعیه از فوربس خواسته شد پیوندهای غیر طبیعی را از محتوای سایت خود حذف کند.

مت کاتس از گوگل در تاپیک اظهار داشت که چندین بار تأیید کرده است که پیوندهایی را که از PageRank عبور می کنند پرداخت می کند. کاتس به فوربس توصیه کرد پیوندهای پولی که از PageRank عبور می کنند را حذف کند تا مجازات معکوس شود. TechCrunch گزارش داد كه فوربس از سال 2011 پس از دریافت مجازات شروع به حذف پیوندهای پرداختی كرد.

پیوند پرداخت شده Google Chrome

حتی گوگل هر از گاهی سئو خود را بهم می زند. در یک مورد آنها پیوند پیگیری را در یک پست حمایت شده درباره Google Chrome قرار دادند. این لینک تحت SEO کلاه سیاه قرار می گیرد زیرا این پیوند به عنوان بخشی از محتوای حمایت شده که توسط شرکت پرداخت شده است ، گنجانده شده است. تیم وب اسپم گوگل جریمه ای را در سایت www.google.com/chrome اعمال کرد و صفحه رنک خود را برای مدت شصت روز کاهش داد. علامت سیاه در برابر Google Chrome باعث شد موقعیت آنها در نتایج جستجو برای عبارت “مرورگر” کاهش یابد.

چرا باید از SEO کلاه سیاه خودداری کنید؟

گرچه SEO کلاه سیاه غیرقانونی نیست ، اما دستورالعمل های مربوط به مدیر وب سایت را که توسط موتورهای جستجو تعیین شده نقض می کند. به عبارت دیگر ، این هنوز برخلاف قوانین است. این بدان معناست که اگر به SEO کلاه سیاه بپردازید ، باید مجازات مجازات ناخوشایند شوید. جریمه شدن از موتورهای جستجو باعث می شود وب سایت شما در نتایج جستجو پایین بیاید یا بدتر از آن ، می تواند به طور کامل حذف شود. این بدان معناست که وب سایت شما بازدید کمتری خواهد داشت و درنهایت مشتری کمتری خواهد داشت.

موتورهای جستجو در ردیابی تکنیک های SEO کلاه سیاه بهتر و بهتر شده اند. امروزه گرفتار شدن برای تمرین SEO کلاه سیاه بسیار اجتناب ناپذیر است. SEO کلاه سیاه نه برای جستجوگر حل می کند و نه برای موتور جستجو. اگرچه ممکن است به مرور زمان به دستاوردهای کوتاه مدت SEO SEO کلاه سیاه دست پیدا کنید موتورهای جستجو راه های کلاه سیاه شما را برای آسیب رساندن به حضور شما در جستجو انتخاب می کنند.

خطوط تار SEO کلاه خاکستری

SEO کلاه خاکستری را در وسط آهنگ Robin Thicke نخواهید یافت ، اما آن را جایی در وسط SEO SEO کلاه سفید و سفید پیدا خواهید کرد. اگر یک تاکتیک SEO وجود داشته باشد که شما به سختی می توانید آن را به عنوان SEO کلاه سیاه یا سفید طبقه بندی کنید ، پس احتمالاً این یک روش کلاه خاکستری است.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری از تاکتیک های SEO کمی سایه دار تشکیل شده است. اگرچه آنها مخالف عملکردهای ممنوع موتورهای جستجو نیستند ، اما کمی غیراخلاقی هستند و در آینده می توانند ممنوع شوند.

نخ های SEO کلاه خاکستری نزدیک به خط SEO کلاه سیاه است. روشهای کلاه خاکستری به طور معمول در دستورالعمل های وب مستر به عنوان روشهای ممنوع ذکر نشده است اما کمی مشکوک است. بسیاری از اقدامات کلاه خاکستری با گذشت زمان ، هنگامی که موتورهای جستجو از آنها مطلع شدند ، به شیوه های کلاه سیاه تبدیل شده اند.

چگونه از SEO کلاه سیاه جلوگیری کنیم

بدون شک SEO کلاه سیاه یک تجارت خطرناک است که ارزش آن را ندارد. در اینجا بهترین روش ها برای جلوگیری از SEO کلاه سیاه است:

  • با جستجوگر و موتورهای جستجو یکسان رفتار کنید. با هدایت مجدد آنها به صفحه دیگر ، از “پوشاندن” یا فریب خزنده های موتور جستجو خودداری کنید. شما همیشه باید تلاش خود را برای حل جستجوگر متمرکز کنید و یک تجربه کاربری عالی از موتور جستجو به سایت دیگر ایجاد کنید.
  • فقط محتوای اصلی با کیفیت خوب بنویسید که از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کند. هرگز محتوایی که متعلق به دیگران است را خراشیده ، کپی یا تکرار نکنید. دستورالعمل های محتوای Google و کیت ایجاد محتوای ما ممکن است مفید باشد.
  • هنگام افزودن داده های ساخت یافته به وب سایت خود ، از قوانین پیروی کنید. اطمینان حاصل کنید که نشانه گذاری طرحواره ای که اضافه کرده اید دقیق بوده و برای کاربران گمراه کننده نیست.
  • هرگز پیوندها را خریداری یا فروش نکنید و به یاد داشته باشید ، این فقط پول نیست که مبادله کلاه سیاه محسوب می شود. ارائه محصولات رایگان در ازای لینک نیز ممنوع است. اگر مطمئن نیستید که مبادله غیراخلاقی به دستورالعمل های تایید FTC متکی است یا خیر و از این پست وبلاگ مفصل درباره پیوندهای پولی Google استفاده کنید.
  • به منظور دریافت لینک از راه اندازی شبکه وبلاگ خصوصی خودداری کنید. وب سایت و محتوای خود را از یکدیگر متمایز کنید تا افراد به طور طبیعی به جای اینکه آن را جعل کنند ، به شما پیوند دهند. که هرگز خوب ختم نمی شود.
  • از دستورالعمل های وب مستر مطلع باشید تا بتوانید از روشهای کلاه سیاه ممنوع توسط موتورهای جستجو جلوگیری کنید. در اینجا دستورالعمل های مدیر وب سایت برای Google ، Yahoo و Yandex وجود دارد.

جستجوی بعدی خود را انجام ندهید “چگونه می توانم از مجازات Google خلاص شوم؟” اگر باید س toال کنید که آیا چیزی کلاه سیاه است یا خیر ، احتمالاً اینگونه است. استراتژی SEO کلاه سفید روش بسیار بهتری برای بهینه سازی موتور جستجو است. در طولانی مدت ، سود سهام شما پرداخت می شود و شما می توانید شب بخوابید زیرا می دانید به دلیل مجازات ناخوشایند هرگز در رتبه بندی خود افت نخواهید داشت. بنابراین به عشق موتورهای جستجو هرگز سئو کلاه سیاه نکنید. به هر حال ، آنها کسانی هستند که SEO ما را در تجارت حفظ می کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس