هدف از طراحی سایت شرکتی معرفی و نمایش نمونه کارها و خدمات یک موسسه یا شرکت می باشد. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن وب سایت اختصاصی برای شرکت ها، حائز اهمیت است و در رقابت نقطه ای مثبت محسوب می شود.
با قرار دادن محصولات در سایت شرکتی ، دسترسی به عکس، مشخصات و قیمت محصولات برای کاربران آسان می شود . وب سایت شرکتی راه ارتباطی خوبی جهت برقراری ارتباط با مشتریان نیز می باشد. در واقع معرفی محصولات در سایت شرکتی ، خود نوعی بازاریابی اینترنتی است.


مزایا طراحی سایت شرکتی


وب سایت شرکتی به عنوان یک ابزار امروزی جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی وب سایت شرکتی در واقع مشتری های بالقوه را جذب کرده وکاربران را به سمت شرکت شما سوق می دهد.
سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گیرد و همچنین افزایش اعتبار شرکت و افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.


به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت در مقایسه با هزینه گزاف تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد وغیره هزینه طراحی سایت شرکتی در طولانی مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. بنابراین هزینه وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی جهت تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.


طراحی سایت شرکتی و برتری نسبت به رقبا


امروزه شرکت های زیادی دارای وب سایت هستند و فعالیت های زیاد و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم فعالیت شما در این زمینه، باعث می شود که مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. برخی از شرکت ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سایت خود ارائه می دهند. همچنین مراحل معرفی تا فروش محصول را توسط وب سایت خود انجام می دهند. بنابراین به گروه فروش احتیاج نخواهند داشت. طراحی وب سایت شرکتی باید به صورتی باشد که ارتباط درست بین مشتریان و کسب و کار خود تعامل ایجاد نماید.


هدف از طراحی وب سایت شرکتی


1) طراحی سایت شرکتی امکان دسترسی آسان و سریع خرید اینترنتی را فراهم می نماید.
2) می توان از طریق تبلیغات اعم از تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت ایجاد کنید.
3) با استفاده از طراحی وب سایت شرکتی به این دلیل که در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود؛ با محیط زیست همگام می شوید.
با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی محتوا سایت، پس از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به دنبال محصول یا خدمات مربوط به شرکت شماست؛سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و این امر برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کرده و حتی می تواند منجر به خرید محصول یا خدمات شما بشود.
وب سایت مناسب به شما کمک میکند که با هزینه کم، شناخته شده و کسب و کار خود را بهبود ببخشید. طراحی سایت مناسب و همچنین رعایت نمودن سئو سایت از پیش نیازها در این امر می باشد. گروه متخصص طراحی سایت تهران دیزاین از ابتدا تا انتهای این مسیر همراه شما خواهد بود.


نکات مربوط به طراحی سایت شرکتی


در راستای فعالیت بهتر و قوی تر باید قبل از طراحی وب سایت شرکتی به برخی نکات توجه نمود:

1.به دنبال سایت های حاضر و آماده نباشید. حتما از طراحی سایت اختصاصی استفاده نمایید.

2.در طراحی گرافیکی سایت خود حتما از طیف رنگی مناسب استفاده کنید.

3.اصول و قواعد استاندارد در کد نویسی را رعایت کنید.

4.خیلی ساده و سریع کاربر را به سمت هدفش سوق دهید.

5.ارتباط آسان مدیران در سایت های شرکتی لازم است تا بستری مناسب برای ارتباط آسان و سریع بین مدیران فراهم شود. سایت شرکتی طراحی شده توسط تیم طراحی سایت تهران دیزاین، این امکان را به شکلی بدون نقص و کارا ارائه میکند.

6.برخورداری از مشتریان خوب، یکی از عوامل کسب اعتبار برای یک شرکت میباشد. لذا می طلبد که یک سایت شرکتی دارای قسمتی بخصوص برای معرفی مشتریان ویژه اش باشد تا هم انتخاب آنان را ارج نهد و هم سابقه درخشان خود را به تصویر بکشد.

7.امکان ثبت کامنت و مدیریت آن ها در سایت های شرکتی طراحی شده توسط شرکت تهران دیزاین به شکلی کامل پیاده سازی شده است. کاربران میتوانند در صفحاتی از سایت که توسط مدیر تعیین میشود، اقدام به ثبت نظر و گفتگو و انتقادات خود کنند. همچنین امکان مدیریت نظرات، تایید، ویرایش و حذف آن ها توسط مدیر سایت فراهم میباشد.

رعایت این نکات سبب می شود سایت شما به سمت هدفی که مد نظرتان هست سریع تر پیش رود.

سئو و بهینه سازی در


به جهت اینکه بسیاری از مشتریان قبل از خرید، در اینترنت و موتورهای جستجوگر سرچ می نمایدند؛ خدمات سئو دارای اهمیت بالایی می باشد. به همین دلیل در طراحی وب سایت باید به این مسئله توجه نمود که سایت بر پایه اصول سئو سایت طراحی گردد تا پس از وارد کردن محتوا سایت یا همان اطلاعات محصولات ، لینک سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود.
شرکت طراحی سایت تهران دیزاین طراحی سایت را براساس اصول سئو سایت شرکتی انجام داده و پس از ورود محتوا سایت مشکلی از نظر سئو یا بهینه بودن سایت وجود نخواهد داشت.با توجه به فراوانی مشاغل مختلف، طراحی سایت شرکتی با تنوع بالا انجام خواهد شد. می توانید در صفحه “نمونه کار طراحی سایت” انواع طراحی وب سایت شرکتی انجام شده توسط گروه متخصص تهران دیزاین را مشاهده فرمایید.
طراحی سایت شرکتی که توسط گروه متخصص تهران دیزاین انجام می شود؛ به صورت SEO شده و کاملا بهینه می باشد. شرکت طراحی سایت تهران دیزاین ، سایت مورد نظر شما را با امکانات بالا و با استفاده از آخرین تکنولوژی برنامه نویسی و طراحی سایت و همچنین قیمت مناسب ، طراحی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس