طراحی لوگو,طراحی آرم,طراحی نشان

امروزه بیش از هر زمانی از علائم در جایگزینی و پر محتوا کردن علائم محدود الفبایی (یعنی حروف) استفاده می گردد.این علائم، نظیر نشانه ها ، آرم و لوگو یا علائم تصویری موجود در ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، خیابان ها و سایر مکانهای عمومی، ممکن است بر مبنای سنتی نوشتاری باشند یا نباشند.

این نمادها همه جا به چشم می خورند: لوگو روی بسته بندی ها، قوطی ها، جعبه ها، روی وسایل نقلیه، روی کاغذ، در تابلوهای مربوط به تظاهرات، در بازی های عمومی، بازارها، نمایشگاه ها و جشنواره ها.

از آنجا که مدارک مستند دال بر اینند که این امر یعنی استفاده از نمادها، از سرآغاز پیدایش تمدن جریان داشته است، بی مناسبت به نظر نمی رسد که نگاهی کوتاه به تاریخچه چگونگی ارتباط افراد بشر با یکدیگر بیفکنید. در حدود 40000 سال قبل بشر اولیه که از طریق شکار روزگار می گذراند، به منظور انتقال افکار و امیال خویش به حک علائمی گرافیکی بر صخره ها پرداخت و بدین وسیله کوشید امیال و افکار خویش را از طریق تصویر بنمایاند. از این رهگذر، اندیشه که تا آن زمان صرفا از طریق صوت (زبان) یا حرکات (حالت دستها) بیان می شد، این قابلیت را پیدا کرد که بتواند ثبت گردد و پایدار بماند لازم به ذکر است تهران دیزاین بهترین طراح لوگو در تهران است.

در زیر چندین نمونه از لوگوهایی که اخیرا توسط تهران دیزاین طراحی گردیده را میتوانید مشاهده فرمایید.

طراحی لوگو تهران دیزاین , طراحی آرم , طراحی نشان

بهترین طراح لوگو در تهران

لوگو(آرم یا نشانه) یکی از مهمترین عوامل معرفی یک برند در نگاه اول است بطوری که فرم و ترکیب رنگ منحصر به فرد استفاده شده در طراحی یک نشانه می تواند به عنوان شناسه آن برند تلقی شود و در صورت تبلیغات مناسب مشاهده ی فرم و رنگی نزدیک به شکل و ترکیب رنگ خاص لوگو بصورت ناخودآگاه تداعی کننده نام آن برند در ذهن بیننده خواهد شد

لوگو یا آرم یک برند را می توان شناسنامه تصویری آن برند دانست که در عین سادگی و اختصارباید بصورت غیر مستقیم گویای عرصه ی فعالیت واهداف و آرمان های نام خود باشد به شکلی که دریک نگاه بتواند هویت یک برند را به نحوی ماندگار به بیننده منتقل کند.

بطور مثال یک لوگوی ساده و در عین حال لوکس در پس زمینه ای تیره معرف یک نام تجاری لوکس است که اگر به آن قوس هایی ملایم با فرم گل اضافه شود می تواند به یک لوگوی مناسب برای یک مزون تبدیل شود در حالیکه حفظ سادگی و افزودن خطوط زاویه دار و خشک آنرا به نشانی مناسب برای یک شرکت تجاری تبدیل می کند.

کیفیت و اصالت نیز از عوامل کلیدی است که باید توسط آرم در یک نگاه به مخاطب منتقل شود و می توان گفت یک لوگوی متناسب و فاخر نشان دهنده یک برند با کیفیت و اصیل است و همچنین یک آرم نامربوط یا بی کیفیت نشان از یک مجموعه ناکارآمد و بی کیفیت دارد.

طراحی لوگو تهران دیزاین , طراحی آرم , طراحی نشان

طراحی لوگو تهران دیزاین , طراحی آرم , طراحی نشان

طراحی لوگو تایپ چیست؟

لوگوتایپ به سبکی از لوگو ها گفته می شود که در طراحی آنها تنها نام کامل و یا مخفف برند به کار برده می شوند. در این نوع از لوگوها میزان جدیت کار و عرصه ی فعالیت برند بوسیله شکل و رنگ استفاده شده برای نوشتن نام برند نشان داده می شود.

طراحی لوگو تهران دیزاین , طراحی آرم , طراحی نشان

طراحی لوگو تصویر چیست؟

لوگو تصویر به لوگویی که صرفا از یک عنصر تصویری که معمولا به طرزی خاص رسم شده یا خصیصه ای منحصر به فرد دارد گفته
می شود. در این دسته از لوگوها یا نام برند در اطراف لوگو ذکر نمی شود یا بگونه ای نوشته می شود که در صورت نیاز بتوان آنرا حذف نمود، چرا که در صورت تبلیغات مناسب تصویر لوگو بدون نیاز به وقت برای خواندن و درک مفهوم کلمات هویت و نام برند را به بیننده معرفی می کند.

طراحی لوگو تهران دیزاین , طراحی آرم , طراحی نشان

طراحی لوگو ترکیبی چیست؟

به لوگویی که بصورت ترکیبی از دو عنصر متن و تصویر تشکیل شده لوگوی ترکیبی گفته می شود.
در این دسته از لوگو ها هم باید نام و گاها شعار تبلیغاتی برند با فونت و رنگی مناسب نوشته شود و هم باید از تصاویر راهنما برای معرفی زمینه و سبک کاری برند به شکلی متناسب و درخوراستفاده گردد.

طراحی لوگو یدک بهسازان

طراحی لوگو یدک بهسازان

طراحی لوگو برای شرکت شیرآلات بهداشتی یدک بهسازان توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو کشبافت یاس

طراحی لوگو کشبافت یاس

طراحی لوگو برای شرکت کشبافت یاس توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو شرکت طراحی خلاق

طراحی لوگو شرکت طراحی خلاق

طراحی لوگو برای شرکت طراحی خلاق توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو گروه نرم افزاری ریحان

طراحی لوگو گروه نرم افزاری ریحان

طراحی لوگو برای گروه نرم افزاری ریحان توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو شرکت پتنا

طراحی لوگو شرکت پتنا

طراحی لوگو برای شرکت پیشروان تسنیم نوای ایرانیان توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو مواد غدایی شایان

طراحی لوگو مواد غدایی شایان

طراحی لوگو برای شرکت مواد غذایی شایان توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو شرکت عمرانی پدرام

طراحی لوگو شرکت عمرانی پدرام

طراحی لوگو برای شرکت عمرانی پدرام توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو شرکت لبنیاتی شین

طراحی لوگو شرکت لبنیاتی شین

طراحی لوگو برای شرکت لبنیاتی شین توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو نمایشگاه ماشین حامد

طراحی لوگو نمایشگاه ماشین حامد

طراحی لوگو برای نمایشگاه ماشین حامد توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو شرکت طراحی خلاق

طراحی لوگو شرکت طراحی خلاق

طراحی لوگو برای شرکت طراحی خلاق توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو شرکت کشبافت یاس

طراحی لوگو شرکت کشبافت یاس

طراحی لوگو برای شرکت کشبافت یاس توسط شرکت طراحی تهران دیزاین
طراحی لوگو شرکت توریستی پلیکان

طراحی لوگو شرکت توریستی پلیکان

طراحی لوگو برای شرکت توریستی پلیکان توسط شرکت طراحی تهران دیزاین

تعرفه قیمت طراحی لوگو,طراحی آرم,طراحی نشان

    قیمت ها به تومان میباشد
  • طراحی نشانه نوشتاری (لوگو تایپ یا مونو گرام) ارائه 2 اتود 400,000
  • طراحی نشانه نوشتاری (لوگو تایپ یا مونو گرام) ارائه 3 اتود 600,000
  • طراحی نشانه نوشتاری (لوگو تایپ یا مونو گرام) ارائه 6 اتود 1000,000
  • طراحی نشانه تصویری (آرم) ارائه 2 اتود 500,000
  • طراحی نشانه تصویری (آرم) ارائه 3 اتود 700,000
  • طراحی نشانه تصویری (آرم) ارائه 6 اتود 1,200,000
  • طراحی نشانه ترکیبی (آرم و لوگوتایپ) ارائه 2 اتود 700,000
  • طراحی نشانه ترکیبی (آرم و لوگوتایپ) ارائه 3 اتود 1000,000
  • طراحی نشانه ترکیبی (آرم و لوگوتایپ) ارائه 6 اتود 1,800,000

چند تکنیک طلایی در مورد طراحی لوگو تهران دیزاین های تجاری
در حال حاضر آموزش طراحی لوگو تهران دیزاین های تجاری به عنوان یکی از اصول مهم در کسب و کار و فعالیت‎های تجاری به شمار می‎رود. آژانش بازاریابی محتوا با نام فراکتل (Fractl) که در فلوریدای آمریکا مستقر است در یک نظر سنجی بین هزار نفر در رابطه با 50 طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ی تجاری جهان به این نتیجه رسیدند که برخی اصولی که در طراحی لوگو تهران دیزاین های به کار گرفته شده است موجب جذابیت آنها شده است.
طراحی لوگو تهران دیزاین ها بیانگر برند محصولات و عملکرد یک شرکت هستند که حاوی یک پیغام خاص می‎‎باشند، به طوری که بینندگان یک طراحی لوگو تهران دیزاین با دیدن آن پیام خاصی را دریافت می‎‎کنند.
بهترین طراحی لوگو تهران دیزاین های دنیا از آنِ شرکتهایی است که بیشترین فروش را دارند از جمله طراحی لوگو تهران دیزاین های شرکت the Tostitos، شرکت مشاوره مالی Raven، موسسه آکواریوم Pittsburgh Zoo and Aquarium در آمریکا، Body Wisdom Families، Sun Microsystems ،Treacy Shoes، شرکت مایکروسافت، کورل و … .
در اینجا به بررسی مفهوم برخی از مهمترین طراحی لوگو تهران دیزاین ها می‎‎پردازیم.
صد طراحی لوگو تهران دیزاین ی زیبای جهان
طراحی لوگو تهران دیزاین ی برند محصولات ایسوز
کمپانی ایسوز (ASUSE) تولیدکننده وسایل الکترونیکی به منظور القا احساس سرعت و قدرت به مخاطبان خود، علاوه بر داشتن حروف بزرگ برند حاوی یک چشم نیز در میان طراحی لوگو تهران دیزاین می‎‎باشد که این امر زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی فیسبوک
در طراحی لوگو تهران دیزاین ی فیسبوک واژه FaceBook در درون یک کادر مستطیلی با رنگ آبی قرار گرفته است. این مستطیل بیانگر وجود امنیت کاربران می‎باشد و رنگ آبی، احساس آرامش را به کاربران منتقل می‌کند.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی Xbox 360
یکی از مشهورترین کنسول‎ها‎‎ی بازی نسل هفتم شرکت Xbox 360 می‎باشد که تحت نظر شرکت مایکروسافت کار می‎کند. این شرکت یکی از محبوترین برندها جهان به شمار می‌رود. عدد ۳۶۰ که در طراحی لوگو تهران دیزاین ی این برند به کار رفته بیانگر زاویه 360 درجه است احساس قرار گرفتن در مرکز دنیای تصنعی را به کاربران خود منتقل کند.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی اپلیکیشن Firefox
در طراحی لوگو تهران دیزاین ی این نرم افزار از یک کره زمین استفاده شده که یک روباه آتیشن به دور آن می‎‎چرخد. مفهوم این طراحی لوگو تهران دیزاین بیانگر کارکرد جهانی این اپلیکیشن و سرعت بالای آن می‎‎باشد.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی اپلیکیشن اینستاگرام
اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‎ها‎‎ی اجتماعی پرطرفدار در حال حاضر به شمار می‎‎رود. طراحی لوگو تهران دیزاین ی این نرم افزار در برگیرنده یک دوربین عکاسی به همراه چند نماد رنگی بر روی آن می‎‎باشد. سازندگان این طراحی لوگو تهران دیزاین قصد داشتند تا پیغام‎ها‎‎ی خاصی چون امکان ارسال تصاویر و ویرایش آنها را به کاربران منتقل نمایند.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی اپلیکیشن Google Wallet
این نرم افزار که به منظور پرداخت‎ها‎‎ و اطلاع کاربران از بدهی‎ها‎‎ و سایر اطلاعات بانکی ساخته شده، قابل نصب بر روی گوشی‎ها‎‎ی همراه است. طراحی لوگو تهران دیزاین ی این اپلیکیشن به صورت یک W متشکل از 4 رنگ می‎‎باشد. W بیانگر حرف اول Wallet به معنای کیف پول است و رنگ‎ها‎‎ی متنوع به کاربرده شده در طراحی لوگو تهران دیزاین به منظور نشان دادن کارکردهای مختلف این نرم افزار می‎‎باشد.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی فدرال اکسپرس
طراحی لوگو تهران دیزاین ی فدرال اکسپرس بسیار ساده و معنای «قدرتمندی»، در آن نهفته است. فلش سمت راست یا به جلو، بین ای(E) و اکس(X) احساس حرکت به جلو را بیان می‎کند.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی Sony Ericsson
در طراحی لوگو تهران دیزاین ی محصولات Sony Ericsson از یک دایره استفاده شده که مفاهیمی چون برقراری ارتباط، امنیت، تکامل، تداوم و راحتی را به کاربران منتقل می‎‎کند. همچنین شکل e نیز در آن دیده می‎‎شود که بیانگر سرعت بالای محصولات این شرکت می‎‎باشد.
صد طراحی لوگو تهران دیزاین ی زیبای جهان
طراحی لوگو تهران دیزاین ی خودروهای BMW
دایره معروف طراحی لوگو تهران دیزاین ی شرکت بی ام و (BMW ) حاوی یک ملخ در حال حرکت که دور آن را رنگ آبی فرا گرفته است. در این طراحی لوگو تهران دیزاین ملخ نمایانگر هواپیما و رنگ آبی نشان دهنده آسمان می‎‎باشد.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی نرم افزار Skype
این نرم افزار، تماس‎ها‎‎ی صوتی و تصویری برای ویندوز و گوشی‎ها‎‎ی همراه را برقرار می‎‎کند. طراحی لوگو تهران دیزاین ی این نرم افزار به صورت نوشتارهای skype می‎‎باشد که با رنگ سفید نوشته شده و اطراف آن را یک نوار آبی رنگ پوشانده است. این امر حس آرامش بخشی را به مخاطبان و کاربران منتقل می‎‎کند.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی هدفون Beats
این کمپانی تولید کننده هندزفری، هدفون و اسپیکر می‎‎باشد. طراحی لوگو تهران دیزاین ی این شرکت به صورت یک دایره قرمز رنگ با یک p وارونه می‎‎باشد. این p وارونه نمادی از قسمتی از هدفون می‎‎باشد. رنگ قرمز هم حس شادی و هیجان را به کاربران انتقال می‌دهد.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی شرکت Adobe
این شرکت تولیدکننده نرم افزارهای گرافیکی می‎‎باشد. در طراحی لوگو تهران دیزاین ی محصولات این شرکت از علامت مثلث استفاده شده که نشان قدرت نرم افزارهای گرافیکی است.

طراحی لوگو تهران دیزاین ی لپ تاپ Vaio
در لپ تاپ‎ها‎‎ی Vaio که زیر مجموعه شرکت سونی به شمار می‎‎روند، حروف V و A نشان دهنده شکل موج آنالوگ و حروف I و O نشان دهنده یک کد ویژه می‎باشند.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی سایت Amazon
احتمالا متوجه شده‌اید که یک فلش زرد رنگ مانند یک لبخند در زیر آرم شرکت آمازون قرار دارد، این علامت بیانگر کاربرد تمامی حروف در این سایت می‎‎باشد.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی شرکت اپل
شرکت اپل برای طراحی لوگو تهران دیزاین ی محصولات خود یک سیب را در نظر گرفته است. همانطور که می‎‎دانید اپل به معنای سیب می‎‎باشد اما اینکه قسمتی از سیب گاز زده شده به این معناست که سیب را از دیگر میوه‎ها‎‎ی مشابهی چون گیلاس متمایز کنند. زیرا اگر سیب به صورت کامل قرار داده می‎‎شد، ممکن بود بسیاری آن را با گیلاس اشتباه بگیرند.(برای مشاهده تاریخچه طراحی لوگو تهران دیزاین ی اپل کلیلک کنید)
طراحی لوگو تهران دیزاین ی مرسدس بنز
آرم گرد مرسدس بنز با یک ستاره سه گوشه در میان، دارای سه فضای سفید که نشان دهنده زمین، آسمان و دریاست و به این معناست که مرسدس بنز بر آسمان و دریا تسلط دارد.
طراحی لوگو تهران دیزاین ی Four Square
شرکت Four Square که در زمینه مکان‎یابی برای کاربران کار می‌کند به نوعی سرویس موقعیت یابی محسوب می‌شود. در طراحی لوگو تهران دیزاین ی این سایت، یک فلش به رنگ بنفش درون یک نقشه قرار گرفته که بیانگر توانایی سایت برای مکان‎یابی می‌باشد. این اصول عبارتند از:
1- استفاده از پالت (زمینه) ساده
از میان 50 طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ی شرکتی که مورد بررسی قرار گرفتند، 43 طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین تنها از یک یا دو رنگ استفاده کرده بودند. همچنین نتایج نشان می‎داد طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین هایی که از رنگ آبی و قرمز استفاده کرده بودند، از سایرین محبوبیت بیشتری داشتند.
از این رو روانشناسی رنگ بخش مهمی از طراحی لوگو تهران دیزاین را تشکیل می‎دهد. رنگ قرمز نوعی تندی، پویایی و سرعت را به نمایش می‎گذارد و رنگ آبی آرامش را به مخاطب الغا و اعتماد وی را جلب می‎نماید.هر چه پالت طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ساده تر باشد، پیام را واضح تر انتقال می‎دهد. در صورتی که طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین با رنگ‎های متضادی طراحی شده باشد، در ذهن مخاطب نوعی تشویش ایجاد می‎کند که به جای ترغیب موجب دور شدن مشتری می‎شود.
طراحی لوگو تهران دیزاین های تجاری
2- مسطح بودن طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین
نبود برجستگی و سطح صاف بر ارزشمندی طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین می‎افزاید. در بررسی که صورت گرفته بود، از میان 50 طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ، 45 طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین از سطح کاملاً مسطح برخوردار بودند در حالی که 5 طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ی دیگر سطحی ترکیبی داشتند به این معنا که قسمتی از طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین صاف بود. لازم به گفتن است که طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ی مسطح برای گوشی های همراه، تبلت زیباتر هستند.
3- مشورت با مشتریان
شرکتهایی چون بی ام و، بِوِلد، فولکس واگن، در هنگام طراحی و یا تغییر طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین نظر مشتریان را جویا می‎شوند. مشورت با مشتریان به معنای بهره‎مند شدن از پیشنهادات آنها و نوعی احترام برای سلیقه آنها می‎باشد. امروزه نیز از طریق شبکه‎های اجتماعی نظر خواهی راحت تر صورت می‎گیرد. از رو می‎توان قبل از طراحی و یا تغییر طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین از طریق ایجاد یک کمپین تصمیمات شرکت را با هواداران به اشتراک گذاشت.
طراحی لوگو تهران دیزاین های تجاری
4- الگوبرداری از طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین های دیگر
استفاده از طرحهای سایر طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ها و الهام گرفتن از آنها موجب ایجاد یک طرح ترکیبی می‎شود. در بررسی صورت گرفته از میان 50 شرکت، 36 شرکت، طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ی خود را با توجه به نسخه های مختلف طراحی نموده ‎اند. این کار به ترویج مفهوم کسب و کار تجاری بیشتر کمک می‎کند.
5- تغییر تدریجی طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین
تغییر ناگهانی و کامل طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین موجب ایجاد حس بیگانگی میان مشتریان با طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ی اصلاح شده می‎شود. به همین دلیل تغییرات باید تدریجی صورت بگیرد. برای مثال وب سایت فیسبوک برای تغییر طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین از موارد جزئی شروع می‎کند و به ندرت تصمیم به تغییر و ویرایش طراحی طراحی لوگو تهران دیزاین ی می‎گیرد.

تماس